۱۳۹۱ اردیبهشت ۱۸, دوشنبه

حکومت از بی هنران کاسه لیس حمایت میکند،ما از هنرمند آزاده حسین زمان حمایت کنیم.

در حالی که کاسه لیسان بی هنری مثل علی رضا افتخاری تمام بلندگوهای تبلیغاتی رژیم را دراختیار دارند باید و باید از هنرمندانی که پشت به مردم نکرده و در کنار مردم بوده و هستن حمایت کنیم،حسین زمان خواننده آزاده و خوش صدای کشورمان یکی از این هنرمندان است.اشان در صفحه فیسبوک خود می نویسند: "سالهای زیادی است ، نزدیک به 9 سال که کارهایم در ایران ممنوع الپخش بوده و بخاطر کارشکنی های گوناگون موفق به اجرای کنسرت نشده ام و در چنین شرایطی ماندن و بقا برای یک هنرمند کار بسیار بسیار دشواری است . اما به هر طریقی که بود نگذاشتم نامم را حذف کنند و به آرزویشان برسند . آنچه کاملا حس میشد این بود که من و کارهایم بیشتر در حافطه یاران قدیمی مانده و صدای من و آثارم به ندرت به گوش نوجونان و جوانان امروز وطنم رسیده و باید اقرار کنم این مسئله برایم هیچگاه خوشایند نبوده است. تعدادی از دوستان تشویقم کردند که به تدریج کارهایم را آماده کنم و از طریق شبکه های اجتماعی اینترنتی در اختیار مردم قرار دهم . اگر چه اکراه داشتم و نمی خواستم اینگونه تصور شود که به فکر منافع شخصی هستم ولی تنها بخاطر حضور در این عرصه ، حفظ ارتباطم با مردم ، عشق و علاقه شدیدم به هنر موسیقی و تامین هزینه کارهای بیشتر تصمیم گرفتم با مشکلات زیاد و متحمل شدن هزینه ای بالغ بر 7 میلیون تومان ترانه زندونی را با بکارگیری از حرفه ای ترین عوامل موجود آماده نمایم . من نیاز مادی برای ادامه زندگی ندارم و خداوند را شاکرم که با وجود همه ناملایمات زندگی توانسته ام روی پای خودم بایستم ولی آنقدر متمول نیستم تا بتوانم برای تولیداتی اینچنینی هزینه کنم . به همین دلیل بنا بر پیشنهاد دوستان تصمیم به عرضه این اثر از طریق شبکه اینترنت گرفتم . تصورم این بود با تبلیغ از طریق صفحات فیس بوکم با حدود شش هزار عضو و اطلاع رسانی دیگران این امکان وجود دارد تا حد اقل مخارج این کار تهیه و برای کار بعدی مورد استفاده قرار بگیرد . طی پنج روز گذشته و بر اساس آخرین آمار در یک ساعت قبل ، این ترانه حدود یک هزار و دویست بار در سایت soundcloud که از طریق فیس بوک معرفی شده بود و حدود بیش از پنج هزار بار در تعدادی از سایت های متفرقه دانلود شده که تخمین زده میشود حد اقل همین مقدار هم از دانلود ها کپی شده باشد .
تا این لحظه تنها 47 نفر بابت دانلود پرداخت کرده اند که در مجموع یکصد و پنجاه هزار تومان به حساب من واریز شده ( در بین این دوستان کسانی هم بوده اند که چندین برابر یک دانلود پرداخت نموده اند ) . این تنها گزارشی بود به شما دوستان تا در جریان این مسئله قرار بگیرید . من هیچ گله ای ندارم به هر حال این هم تجربه ای بود که حد اقل برای من بسیار با ارزش بود و من بعد واقع بینانه تر به شرایط نگاه خواهم کرد. همینکه توانستم ترانه ای را که با عشق و علاقه آماده کرده ام در این شرایطی که همه رسانه ها به رویم بسته است به گوش دوستانم برسانم ، برایم بسیار ارزشمند است . از همه کسانی که بنده را با پیام های دلگرم کننده شان خجالت زده کردند سپاسگزارم ..."
با خرید آهنگ جدید و بسیار زیبای ایشان که برای زندانیان سیاسی خوانده است به ناچیز ترین قیمت ممکن (حداقل 1000تومان) از ایشان حمایت کنیم تا بتواند راه را ادامه دهد و خاری باشد بر چشم دیکتاتور پلید.
لینک آهنگ همرا با شماره حساب ایشان
http://soundcloud.com/hossein-zaman/zendooni?utm_campaign=timeline&utm_content=http%3A%2F%2Fsoundcloud.com%2Fhossein-zaman%2Fzendooni&utm_medium=facebook&utm_source=soundcloud
جزئیات بیشتر در صفحه شخصی فیسبوک ایشان:
https://www.facebook.com/hossein.zaman

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر