۱۳۹۱ اردیبهشت ۸, جمعه

اتحاد بزرگ ایرانیان برای خلیج پارس

همه باهم در کنارهم با یاری هم اتحاد خودمان را نشان دهیم .قرار شده در تاریخ 8، 9 و 10 اردیبهشت، برابر با 27 و 28 و 29 آوریل عکس پروفایل خودمان رایک شکل کنیم .از شما هم خواهش میکنم در این تاریخ عکس پروفایل خودتان رو ذر شبکه های اجتماعی و مخصوصا فیسبوک عوض کنید...اتحاد ایران و ایرانی را با هر چه پرشور تر کردن این حرکت به جهانیان ثابت کنیم.

۴ نظر:

  1. تا میتونین زور بزنین و خودتون رو جر بدین،ولی حتی عربهای خوزستان هم جز خلیج عربی چیزی نمیگن

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من به عنوان یک خوزستانی این خلیج را تا ابد خلیج پارس می نامم ، شما ایرانی نیستی که این حرف را میزنی ، پس خودتو اذیت نکن و از زبان ما خوزستانی ها هم حرفی نزن !

      حذف
  2. تو یا دزفولی هستی یا شوشتری و یا مهاجری از استانهای دیگه.باز هم میگم هیچ عربی در خوزستان غیر از خلیج عربی چیز دیگه ی بزبان نمیاره.همونطور که میگه محمره،عبادان و خفاجیه و از بکار بردن اسمهای جعلی و ساختگی بعد از اشغال که رضا خان الدنگ برای این شهرها انتخاب کرده بود،خوداری میکنه.این رو بدون همه غیر عربها در خوزستان مهاجر هستند.خلیج،فقط خلیج عربی.خلیج عربی،خلیج عربی.

    پاسخحذف
  3. ایران همانا زبان پارسی است ایران همانا شعر حافظه ایران پند سعدی است ایران هزاران سال فرهنگ و تمدن است ایران هزار اقلیم و رنگ و نژاد است ایران هزار هزار در و گوهر در نام و فلات و بلند و کوتاه خویش نهفته دارد این لکه ابرهای کوچک و بزرگ آمده اند و رفته اند ایران جاویدان است
    سوگند میخورم که روزگاری تمام همسایگان در آرزوی پیوستن به این پهنه باشند همانگونه که کردهای ترکیه و عراق و سوریه و افغان ها و تاجیک ها در اروپا خود را پارسی معرفی میکنند

    پاسخحذف