۱۳۹۰ مرداد ۴, سه‌شنبه

دوستان دنبالگی توجه!

روی سخنم با دوستانی هست که سطح تحملشان پایینه  و با کمترین برخورد از کوره در رفته و با الفاظ ناشایست و  بعضا فحاشی های رکیک با طرف خودشون میخوان مقابله کنن. خودتون قضاوت کنید آیا زمانی که فردی با فحش های بسیار رکیک و زننده با کسی برخورد میکنه آیا زور و قدرت و منطق و استدلال خودش رو به رخ کشیده یا اینکه نشون داده که با این جور الفاظ بسیار آشناست و از زمان طفولیت با اینها بزرگ شده؟ پس میبینید که در مواجه با همدیگه با ادبیات ناشایست فقط تربیت خانوادگی و اجتماعی خودمون رو زیر سوال بردیم. مطمئن باشین همیشه وقتی کسی به طرز ناشایستی با شما صحبت میکنه در دید شخص ثالث غالب و پیروز کسیه که تربیت و منش خودش رو به نمایش بزاره.باور کنید دنباله امکانات محدود مدیریتی داره و یک مدیر داره داوطلبانه بخاطر عشق به آزادی وطن بدون هیچ چشمداشت مادی داره اون رو اداره میکنه و با این حساب باید تمام وقتی که میزاره رو صرف رسیدگی به گزارشات فحاشی ها و توهین های کاربران بکنه.پس همگی بیاین کاری کنیم که دنباله محیطی باشه که من و شما انقدر به محیط سالمش اعتقاد داشته باشیم که به خواهر،همسر ، دختر و ...خودمون هم توصیه کنیم که به این محیط فرهنگی بیان.

۱ نظر:

  1. به نام یزدان بخشاینده بخشا
    درود بر شما و آفرین بر شما
    تذکر بسیار به جایی بود
    قبلا خیلی بدتر بود
    همین فتنه اخیر (دو سال پیش)!
    باعث شد مردم متحد و دوست شوند
    این نشون می ده که ما به آزادی نمی رسیم مگر با همکاری و دوستی با هم
    متاسفانه تو اینترنت بیشتر به جای اینکه مسائل اخلاقی و انسانی رو مطرح کنیم
    بیشتر می آییم اخبار چرندیات (سخنان!) آخوندها رو می نویسیم که مثلا گفتن آشپزخانه اوپن مخالف اسلامه !
    باید چیزهایی رو بنویسیم و منتشر کنیم و مثبت بدیم که به دردمون بخوره
    اینترنت همونطور که شما گفتید یک فضای فرهنگیه
    آدمهایی که در اینترنت فعالیت می کنند مثل نویسندگان و روزنامه نگاران هستند
    ادب رو باید رعایت کنیم
    همین مسئله ای که گفتید واقعا باعث میشه بعضی ها از اینترنت بترسند و اجازه ندهند که خانواده هایشان به اینترنت دسترسی داشته باشند
    به هر روی من واقعا خوشحال شدم که چنین طرز تفکر فوق العاده والایی را از یک هم میهن آزادی خواه و "آزادی ساز" مشاهده کردم و چشمم روشن شد !
    بدرود

    پاسخحذف