۱۳۹۰ آبان ۶, جمعه

قدردانی از آقای رضا پهلوی

در شرایطی که جدل های بی حاصل حزبی بین اپزیسون ایرانی بیداد میکند و همین جنگ های پر از تفرقه و نفاق کمتر مجالی برای یاد آوری یاد سروهای راست قامتی که جانانه و مردانه در مقابل ضحاک و ضحاک خویان قد علم کرده اند گذاشته بر خود دیدم که از اقدام زیبای جناب آقای رضا پهلوی  در راستای حمایت از اسیران دربند حکومت سفاک جمهوری جور و جهل و خرافه قدردانی نمایم. باشد که این حرکت زیبا آغازی باشد برای وحدت مبارزان راه آزادی ایران زمین با هر نحله ی فکری برای ساختن ایران آزاد فردا.

۱۳۹۰ مهر ۱, جمعه

هشدار به پیروان طریقت نقوی!

شنید ها حاکی از این است که علویون و عباسیون ملعون برای جایگاه امام نقی (نق) نقشه کشیده اند و درسدد هستند تا همین جایگاه نازل دهمی رنکینگ امامان را به حضرت عباس اختصاص دهند، نقویون به گوش باند در صورت چنین اقدامی فورا امشب بر پشت بامها فریاد "یا نقی میر نقی" و "نقی اکبر" سر دهند و این فتنه ی عظیم را خنثی سازند.

۱۳۹۰ شهریور ۲۰, یکشنبه

حمایت جامعه وبلاگنویسان سبز از اعتراضات مردم آذربایجان


جامعه وبلاگنویسان سبز: دریاچه ارومیه به عنوان یک سرمایه ملی محسوب می گردد که زندگی بخش قابل توجهی از هموطنان به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم به آن وابسته است. متاسفانه بی تدبیری های انجام شده در قبال صیانت از این گوهر گرانبها زمینه های نابودی آن را رقم زده است.
در این مقطع حساس که مردم آذربایجان تاب فروبستن چشمان خود را در برابر بی توجهی مسئولان نالایق کشور نداشته و برای جلوگیری از نابودی دریاچه ارومیه به نیابت از مردم ایرانزمین به پاخاسته اند، لزوم پشتیبانی دیگر هم میهنانمان از این حرکت و در حمایت از مردم آذربایجان، بیش از پیش به چشم می خورد.
اکنون زمان به رخ کشیدن اتحاد و همدلی ملی فرا رسیده است. درحالی که نگهبانان غیور دریاچه ارومیه به پا خاسته اند، برماست که آنها را تنها نگذاریم و با همکاری و همیاری با یکدیگر در حفظ این سرمایه ملی بکوشیم. خشک شدن دریاچه ارومیه منجر به وقوع فاجعه های جبران ناپذیر زیست محیطی خواهد شد که اثرات آن گریبان همه ی مردم ایران را خواهد گرفت.
جامعه وبلاگنویسان سبز ضمن حمایت از ایستادگی پرشور مردم آذربایجان، دیگر مردم کشور را به مشارکت در برنامه های اعتراضی مربوطه دعوت کرده و پشتیبانی خود را از برنامه های اعتراضی آتی به منظور هماهنگ سازی برای سراسری نمودن این اعتراضات اعلام می دارد.
امید است با پیوستن اقشار مختلف مردم به این اعتراضات، شاهد یک حرکت بزرگ در راستای حفظ سرمایه ها و منافع ملی کشور عزیزمان باشیم و گامی اساسی در راستای همدلی و همراهی ملی برداریم.
جامعه وبلاگنویسان سبز- 20 شهریور

۱۳۹۰ مرداد ۲۰, پنجشنبه

ینی الله واقعا دیده؟!

داشتم با خودم فکر میکردم ینی الله کانگورو و پاندا رو دیده یا نه فقط گاو و عنکبوت و مورچه وشتر دیده. موز و گیلاس و انبه و پرتغال تامسون و والنسیا رو هم دیده یا نه فقط گندم و خرما و زیتون دیده.استرالیا و زلاند نو با تیرینیداد و توباگو هم میدونه کجاست یا فقط جای شام و حجاز حبشه رو میدونه. برف و تگرگ و کولاک رو هم دیده یا نه فقط بادهای سوزان رو دیده.. چیزی از قمرهای مریخ و اورانوس هم گفته یا نه فقط از خورشید و ماه که از چشمه ی سیاه مشرق در میاد و به طرف مغرب میره تا بخوابه سخن گفته. ینی واقعا الله میدونسته در جایی از زمین نصف سال روز هست یا نه فقط برای سرزمین حجاز گفته هر وقت ماه رمضان حلول  کرد روزه بگیرید؟؟؟

۱۳۹۰ مرداد ۱۳, پنجشنبه

آیا الله مرض داره؟

یارو اومده میگه کارت سوخت داری بهم بنزین بدی میگم واسه چی؟
میگه میخوام برم تا نمیدونم چند فرسخی خیلی تشنم شده روزه ام رو بشکنم.
بهش میگم خب چرا همینجا آب نمیخوری؟
میگه استفتاء کردم گفتن اگه اذیت میشی برای روزه میتونی تا فاصله فلان فرسخی رو بری روزه رو بشکنی و برگردی و بعدا به جاش یه روز دیگه روزه بری!!!
گفتم واسه چی آخه خب همین جا روزه رو بشکن و بعدا یه روز دیگه برو چه فرقی میکنه اخه اینجا و اونجا؟
گفت نمیشه این حکم خدا هست و حتما مصلحتی توشه.
هر چی فکر کردم تنها مصلحتی که تو این قضیه دیدم الاف شدن این رفیقمون بود و هدر رفتن بنزین من بدبخت.خداییش این الله هم مرض دارها!

من از ماه رمضون متنفرم!

من از ماه رمضون بیزارم چون از بوی گند دهان متنفرم، متنفرم چون دوست دارم تو خیابون بدون ترس شلاق چیزی بخورم، متنفرم چون دوس دارم توی دریا آبتنی کنم ، متنفرم چون دوس دارم نهار رو بعضی وقتا بیرون بخورم ،، متنفرم چون حالم از غذا خوردن نصفه شب و نهار نخوردن ظهر به هم میخوره، متنفرم چون از ماه های تقویم بیگانه قمری خوشم نماد، متنفرم چون از آداب و رسوم بیگانه متنفرم،متنفرم چون از ربنا چه جعلی چه اوریجینال  بدم میاد...کلا ازش متنــــــــــفرم