۱۳۸۹ اسفند ۷, شنبه

آقاي رفسنجاني ممنون كه سبز نيستيد.

هميشه از اينكه تا ميگفتم سبز هستم بهم ميگفتن از هواداراي باند رفسنجاني هستي ناراحت ميشدم. هر چي هم ميگفتيم جنبش سبز ربطي به رفسنجاني نداره باور نميكردن. اما حالا خوشحالم كه علني از حركت سبزها تبري جستي و ما با خيال راحت ميگيم سبزيم.

ميرحسين و كروبي ميتونستن عين محسن بي ناموس در راس قدرت باشن ، اما راه مردم رو انتخاب كردن، تنهاشون نزاريم.

محسن رضايي براي يه تيكه استخون ولايت راي مردم رو كه ميگفت عين ناموس خودم ازش محافظت ميكنم فروخت.
اما موسويو كروبي تا آخر با مردم وايسادن. حالا وقت ماس تا ازشون حمايت كنيم***سه شنبه ها ميآييم V***

۱۳۸۹ اسفند ۶, جمعه

درخواست از دوستان : نمايه خود را به"سه شنبه هاي اعتراض" تغيير دهيم.

بياييد همانند 25 بهمن با همدلي و همكاري بار ديگر خاري بشويم بر چشم ديكتاتور خونخوار...
لينك عكس:
http://s3.amazonaws.com/balatarin.system/topic_photos/1007079/large.jpg?1298541917

اكثريت ميگن سه شنبه ها ، خواهشن سنگ اندازي نكنيد تا اطلاع رساني رو شروع كنيم.

ديشب با مطرح شدن سه شنبه هاي اعتراض كه به وسيله خرد جمعي اعضا جنبش به دست اومد و ليدرهاي جنبش از جمله مجتبي واحدي، سازگارا، مخملباف و... از اون حمايت كردند خواستم  اطلاع رساني بيرون نت از جمله شعارنويسي، اسكناس نويسي و... رو شروع كنم كه بعضي افراد خواسته يا ناخواسته باعث دلسردي شدند ، مثلا مطلبي رو ديدم كه نوشته بود من با طرح سه شنبه ها مخالفم. به راستي در اين شرايط بي رسانه اي كه ثانيه ثانيه از زمانش براي اطلاع رساني اهميت دارد فايده اينطور لينكها و نظرها چيست. پس بيياييم به خرد جمعي اكثريت احترام بگزاريم و يكصا و همدل به تبليغات براي اين چند روز بپردازيم مخصوصا سه شنبه آخر سال كه با چهارشنبه سوري مصادف ميشود و در شب فوج فوج جمعيت در خيابانهاي تمام كشور خواهند . بود. پس به خاطر ايران: همراه شو عزيز.

۱۳۸۹ اسفند ۵, پنجشنبه

سد علي اگه بلايي سر كروبي اومده باشه نميزاريم ترياك خوش از گلوت پايين بره.

واي به حالت اگه كروبي چيزيش شده باشه ، همون بافورت رو ميكنيم توي ماتحتت.

پيشنهاد:(تاكيد ميكنم پيشنهاد) : سه شنبه آخر سال تجمع داشته باشيم تا چهارشنبه سوري همه بيرون باشيم.

در تجمعات سبزها هميشه مشكلي اساسي وجود داشته و آن اين است كه سبزها بعد از آكسيونها به آرامي به خانه ها بر ميگردند و خيابانها را باز تقديم به خونخواران ميكنند. با توجه به اينكه شب چهارشنبه سوري حكومت توانايي اينكه مردم را در خانه نگه دارد ندارد و مردم بي گمان تا پاسي از شب در خيابانها خواهند ماند فرصت استثنايي براي جنبش يبز هست تا تجمعات خود را روز قبل از شب چهارشنبه سوري قرار دهد  و به راحتي آكسيون ها را به شب بكشاند. اين صرفا يك ايده هست اگر با آن موافق باشيد اعلام كنيد تا آن را به ليدر هاي جنبش به اطلاع دهيم و اطلاع رساني گسترده را شروع كنيم.

۱۳۸۹ اسفند ۴, چهارشنبه

جنابان اميرارجمند ، واحدي و ديگر ليدرها لطفا سرعتر برنامه را اعلام كنيد بايد اطلاع رساني كنيم.

در شرايطي كه مير حسين و كروبي را در تنگنا قرار داده اند و تقربا بازداشت شده اند لزوم حركتي محكم از جانب جنبش سبز بيش از بيش نمايان ميشود اما اين حركت مستلزم اطلاع رساني بسيار قوي مانند آن چيزي كه براي 25 بهمن شاهد بوديم ميباشد. لذا از كساني كه برنامه ريز اينگونه حركات هستند تقاضا ميشود حداقل يك هفته قبل فراخوان را اعلام كنند تا ما اعضا جنبش فرصت كافي براي اطلاع رساني آن را داشته باشيم.

مادر ببين اينگ منم سهراب تو/ مادر من ُ ما را بدان سهراب خود

سهراب جان تولدت مبارك ، آسوده بخواب...

۱۳۸۹ اسفند ۳, سه‌شنبه

تشكر از خريت صدا و سيما!

صدا و سيما در اقدامي انتحاري دست به كل كل با بالاترين زد و در بخشهاي مختلف خبري به تمامي كساني كه بالاترين رو نمشناختند نشان داد كه سايتي به نام بالاترين وجود داره . از اون زمان به بعد بازديد افراد آنلاين بالاترين از دوبرابر هم بيشتر شده. جا داره اينجا از اين خريت جناب ضرغامي قدرداني كنيم.